marți, 6 septembrie 2011

JUMATATEA MEA...




Timpul se face nemasurat, iar cand te uiti sa-l privesti iti dai seama ca a trecut si ca ti-a lipsit jumatatea...

Maine se va naste jumatatea mea, vine pentru mine sa ma intalneasca, numai ca timpul ne-a luat locul si ne-a indepartat in timp, iar ziua cand ne vom intalni diferenta de varsta si trup ne va respinge atat de mult incat lacrimile ne vor cadea in zadar pe doua fete, una tanara si alta sbarcita de batranete...

Viitorul nostru se contureaza in dorintele si visele noastre ca ne vom intalni si ca eu voi intineri, dar timpul ce mi-a luat locul si-a pus amprenta pe trecutul si prezentul in care imi asteptam jumatatea.

Draga mea, cine te-a tinut sa nu vii la mine cand nascut eram, tu ratacea-i prin univers culegand stele pentru mine nestiind ca eu am fost prins si intrupat...???!!!

Cand te voi gasi, vantul va incepe sa bata, pamantu sa crape, soarele se va apropia din ce in ce mai mult incalzindu-ma, frunzele se vor cutremura de frica intalnirii noastre in bataia vantului, si toate astea sa-mi spuna ca varsta ne impiedica sa ne apropiem ca sa ne spunem iubirea ce timpul ne-a rupt-o, dar minune, apoi s-a curbat si ne-a unit destinele, dar intersectia este mult departe... :(

Acum cand scriu, vantu bate asa de tare incat tind sa cred ca te apropii de mine, oare unde esti???


Eu o caut cu privirea mea vie,
Ea ma cauta pe acest pamant cu o faclie
Ce a aprins-o cam tarziu,
Dar acum ma inalt catre un cer azuriu...

(Ma sting pe zi ce trece si ea ma cauta doar cu o faclie, nestiind ca mi-am dat duhul ptr vesnicie... :( )

Dar inca nu ne-am intalnit si eu inca n-am murit, dar cand ne vom intalni nu pierde timpul privindu-ma daca sunt eu, ci imbratiseaza-ma ca timpul nu ma iarta, ma grabeste spre universul de unde numai te voi putea privi...

Doamne ma tem ca daca o voi gasi, ochii vor inceta sa o mai priveasca si se vor inchide pentru a intra in lumea nevazutilor, dar atunci te rog da timpul inapoi cu o secunda sa o pot vedea...alerg alerg pe un camp verde ce in urma mea se ofileste iarba, iar ea alearga spre mine din urma pe un fan uscat, ajung in vale iar ea se rostogoleste sa ma astepte acolo prefacandu-se in apa de izvor ce curge pentru ca sa o pot atinge si bea...pasii se raresc si valea n-o ma zaresc, frenetic piciorul mi-l fortez sa mai faca un pas ce calca gresit si mie frica sa nu fie SFARSIT...

Iarta-ma draga mea, nu te-am gasit, poate ca nu mi-a fost scris, nu mai rataci aici pentru mine, du-te la carte si sterge-mi destinul, si scri-o tu ca sa ne intalnim ca sufletele sa ni le iubim... nu vreau sa mor cu acest destin fara iubirea ta, dar cu iubirea stau cum stau dar fara tine eu mi-o aprind ptr ca s-o mi-o gasesti iar ea se stinge caci nu-i cine s-o tina aprinsa... :(

Parca am o tentativa sa-mi schimb destinul dar cartea e sus si eu sunt jos, ea e deschisa ca viata sa-mi ruleze asa cum mi-a fost scrisa, iar eu imi scriu aici o alta viata, o viata in care vreau sa te gasesc, il rog pe Dumnezeu sa-mi transforme lacrimile in cerneala, numai ca literele mele sunt sugativate de hartia alba si poroasa si cerneala mie putina...

Nu-i codrul langa mine sa-mi duca ei ecoul meu ce-o strig, vantule ce bati atinge-ma si du-i ei atingerea mea cu care m-ai atins, oooo natura, soare ce o vezi, luna ce o luminezi in noapte si  care te priveste, ooo pamantule ce ne legi prin insasi talpile cu care te calcam, oooo timpule ce pe toate le atingi, atingi clipele, intalneste-ne ca sa ne impartasim jumatatile ce se asteapta cu atata unitate si iubire...(ma stapanesc sa nu plang dar sunt om ce lacrimile imi tasnesc din stanca dura a destinului scris parca intr-o alta forma mult mai dura decat insasi stanca, o forma nevazuta si care nu poate fi stearsa...)

Doamne te rog fa o greseala de tipar ca sa ne putem intalni, greseste cuvantul DESPARTIRE in INTALNIRE, de ce nu se poate???

Dar mi-e frica (vantule de ce bati asa tare??? de ce devii violent??? Nu vezi ca dorinta mi-e grea??? Vrei sa ma porti zburandu-ma la ea??? Grabeste-te pana nu-ti slabesc puterile...)

Oare cine sunt de scriu toate astea??? Oare sunt o dorinta??? Un om ce se doreste atins????

Cine sunt si ce vreau???
Jumatatea, unitate lacrimile o doreau,
Prin clipe de asteptare
Viata imi pare o mare EROARE...

Sunt o eroare sau o greseala de tipar
Putin cate putin scriu si apoi dispar,
In cartea vietii fila mea se rupe usor
Iar eu unitatea o implor si devin un muritor...

Ooooo doamne, jumatate sunt si voi fi mereu
Unitate e doar in gandul meu,
Implozia spre unirea sufletelor noastre
Eu si ea, in lumile celestre...:(


Cu lacrimile mele deznadajduiesc
Ce iubirile noastre construiesc,
Dragostea in eternitate
Si speranta intalnirii noastre...


Care Unitate????
Cand eu sunt o jumatate,
Ce-si plange dragostea in soapte
De iubire spre intalnirea cu tine...

(Daca esti tu aleasa inimii mele, nu mai sta, vin-o si-mi atinge jumatatea ca sa putem fi unitatea)

Ce pacat, scriu aici jumatatii mele care nu-i de fata sa-mi citeasca dorinta mea de a o intalni, doaaaamneeee rupe-ma in doua, o jumatate arunc-o in bratele ei, iar cealata las-o in acest destin cel duc intr-o iubire imaginara....

Nu pot sa nu te implor, fii inteleapta si asculta-ti sufletu unde te astept de atata amar de timp fara macar sa te fi simtit si iubit...

De vor trece anii fara sa ma atingi, voi imbatrani si pleca cand sortii ma vor alunga in nemilosul si imensul negru univers de unde distanta ne va desparti pentru totdeauna, iar jumatatea ta va fi unita de o alta jumatate falsa, iar a mea va fi vesnic 1/2 IUBIRE, o iubire ce imaginatia mea a creat-o astepatandu-te pe tine, nu puteam sa nu-mi te imaginez cand imi lipsesti, nu puteam sa nu te fi dorit cand te doream...

Ai sa intelegi candva cat te-am asteptat
Si nu vei afla, si atunci vei plange neincetat,
Vei sta nopti intregi si atunci cartea,
Sfarsitul, o va inchide fara sa ne fi intalnit...


TE ASTEPT UN TIMP FINIT, CAT MI-A FOST SCRIS!!!

ATENTIE: NUMAI UNA ESTE JUMATEA MEA!!! Nu poti fi tu, nici tu, si nici tu...ma intelegeti nu???









Autor: CIPRIAN @CopyRight

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu