duminică, 4 septembrie 2011

CULOARUL SUFLETULUI...










Mi-am purtat toate sentimentele pe culoarul sufletului, si m-am ales cu un culoar parcurs.
Cu fiecare pas facut o noua speranta se nastea in mine, speranta ca va aparea cineva care sa-mi
lumineze sentimentele si iata ca s-a intamplat, tu ai aparut si ai adus viata sentimentelor
mele care s-au exteriorizat asa frumos catre tine.
Nu stiu cat de lung va fi culoarul care va trebui sa-l strabat cu sentimentele mele nevinovate,
dar un lucru sunt sigur ca pentru tine merita sa strabat tot culoarul.
Iubirea a luminat culoarul sentimentelor mele catre tine, speranta ca te voi intalni asterne
petale albastre de trandafir pe culoar, credinta ca vei exista vesnic imi deschide usile din
culoar, usi in spatele carora se aflau rugile mele scaldate in lacrimi de dorinta vietii vesnice
in iubire ce ti-o doresc.
Deoparte si de alta a culoarului sufletului meu stau mainile buclucase care vor sa ma agate si
sa ma traga afara de pe culoar pentru a nu putea ajunge la tine, maini carora incerc sa le fac
fata, fiecare atingere a mainilor din afara culoarului imi raneste inima, imi invenineaza
sufletul cu veninul negru al pacatelor din jurul culoarului.
Cu sufletul indurerat de veninul negru al imperfectiunii umane, poate voi reusi sa ies teafar si
ajutat numai de un suflet de lumina care sa incatuseze acele maini veninoase.
Iar acel suflet de lumina sta in tine , sta in adancul inimii tale si care va trebui sa
lumineze cat mai multe inimi si suflete.(oare voi fi si eu luminat???).
Prima data mi-am vazut sufletul meu apoi culoarul, care a inceput sa-l parcurg si dupa aceea am
vazut si lumina sufletului tau care cu bucurie imensa am privit-o si care o privesc, si o voi
privi si primi daca vrei tu.
Si am vazut de ce are sufletul meu nevoie: LUMINA.
Pai daca lumina exista in sufletul tau, de la cine as putea sa primesc???


Sentimentele-mi aluneca pe-un culoar insetat de lumina
Cu grija le culeg si le daruiesc din inima,
Dar lumea albastra si verde in care traim
Au grija ca noi sa nu ne intalnim.


La capatul culoarului e o lumina
Ce asteapta cu iubire divina
Pe oricine doreste inger sa devina
Cu dragoste in suflet si cu inima senina.


Raza calda de la tine
Pe un culoar de sentimente catre mine,
A facut din suflet sa-mi izvorasca
Iubire sfanta si lacrima cereasca.

Ma opresc aici din scris
Sa nu fiu crezut un condei pierdut in abis,
Sa pot si maine sa scriu
Ca eu inca mai sunt viu.
(Ca eu mai sunt viu pentru tine !!!)

Multumesc ca m-ai urmarit !!!
Si sper ca ai inteles ce ti-am scris!!!














Autor: CIPRIAN @CopyRight

2 comentarii:

  1. Să înţeleg că acel culoar este timpul ce ne-a mai rămas din viaţa asta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu neaparat, acel culoar despre care am scris, face referire la culoarul meu, ci nu este un culoar ca al fiecarui om, pt ca fiecare om are culoarul lui...nu pot sa spun cat a ramas de parcurs din culoarul fiecaruia, pot sa-ti spun ca eu observ o alta trecere a timpului, si ca orice om caut mereu lumina de la capatul tunelului, o realizez, stiu de ea, si ma straduiesc singur sa-l parcurg, dar ca orice om trag speranta unui ajutor divin, caci este extrem de greu de unul singur...am relatat despre acel culoar prezenta unui inger de ajutor....care inca nu a intrat in viata mea, este ca si un vis deja demult visat cu care am venit pe acest pamant si care il descriu...insa nu pot sti daca viata mea va urma acel vis cu un inger si ajutorul lui sau va lua o alta cale...

    RăspundețiȘtergere